STEM-освіта допомагає опанувати «навички ХХІ століття»
STEM-освіта допомагає опанувати «навички ХХІ століття» та створює фундамент для професій майбутнього!
Учні нашої школи зосереджені на конкретних проєктах, у межах яких розв’язують цілком реалістичні проблеми.
STEM-проект завжди командна робота: обговорення, збирання ідей, обирання теми, підготовка, знову обговорення, виправлення помилок і – остаточний варіант
STEM-проект допомагає учням зрозуміти реальне життя. Діти починають розуміти, як працюють ті чи інші речі. Також учні отримують комунікативні навички, адже працюють в команді, самі розроблюють логотипи, символіку… Під час роботою над проектом юні науковці отримують навички для повсякденного життя.
Проект «Компостна яма» - розпочато!
Опале листя на шкільному подвір’ї, зів’ялі квіти на шкільних клумбах, залишки органічних відходів зі шкільної столової все це можна переробити і використати з користю для удобрення грунту і з безпекою для природи. Оптимальне рішення - компостна яма. Компостна яма вирішує основну проблему - вона утилізує органіку, а мікроорганізми і хробаки грамотно її переробляють в майбутнє добриво для ґрунту. Це - самий бюджетний гумус з усіх існуючих на сьогоднішній день. У процесі компостування здійснюється максимально прискорений процес розкладання завдяки різним мікроорганізмам, оскільки всередині ями (ящика) для переробки бур’янів завжди підтримується однакова вологість і температура, яка більшою мірою сприяє активності різних бактерій. Після процесу переробки, даними гумусом можна удобрювати не тільки шкільні клумби, але й кімнатні рослини.
Коментарi