Соціальний педагог ЗОШ №6
Козловська Тетяна Володимирівна
Рік народження: 15 жовтня 1981 рік
Стаж безпосередньої роботи: 16 років
Навчальний заклад, який закінчила: Глухівський державний педагогічний Університет, 18 червня 2004 рік (Філологічний факультет), ГДНПУ ім. О. Довженка, 04.червня, 2015 рік (Факультет педагогіки і психології.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії.
Нагороди, відзнаки , грамоти: Грамота за зайняте І місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «Виховай особистість» у номінації «Організатор позакласної роботи загальноосвітнього навчального закладу»; Подяка Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Грамота Відділу освіти за сумлінну працю, впровадження сучасних методів навчання /наказ відділу освіти №209 від 7.04.2011/; Грамота відділу освіти Глухівської міської ради Сумської області, за сумлінне виконання посадових обов'язків, творчий підхід до вирішення питань навчання та виховання підростаючого покоління. Наказ № 173 К/з від 21.04.25 відділу освіти; Грамота Глухівської міської ради за сумлінну працю, професійну майстерність, вагомий особистий внесок у справу виховання підростаючого покоління, 2016 р., Грамота Департаменту освіти і науки Сумської області державної адміністрації за активну роботу щодо популяризації та пропаганди здорового способу життя, запобігання негативним проявам серед учнівської молоді. Суми-2017 р., наказ № 296- ОД, від 10.05.2017.
Місце роботи: Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Термін роботи в освітньому закладі: 9 років
Проблема над якою працюю: Профілактика та подолання кризових ситуацій в освітньому середовищі
Мета - формувати систему ціннісних орієнтацій, світосприймання, почуття захищеності і перспектив розвитку особистості .
Робота соціального педагога в закладі спрямована на захист прав та свобод дітей. Особлива увага приділяється роботі з учнями із сімей пільгових категорій, дітям які виховуються в сім’ях, що перебувають у складних життєвих обставинах та роботі з дітьми схильними до правопорушень.
У своїй роботі соціальний педагог керується Конституцією України, Законами України, нормативними документами з питань захисту прав і свобод дитини, Конвенцією з прав дитини, Етичним кодексом та іншими відповідними нормативними документами.
Види роботи соціального педагога в школі:
-діагностична робота;
- прогностична робота;
- консультаційна робота;
- соціально-перетворювальна робота;
- профілактична (просвітницька) робота;
- навчальна діяльність;
- організаційно-методична робота;
- зв’язки з громадськістю.
У школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:
-діти-сироти;
- діти, позбавлені батьківського піклування;
- внутрішні мігранти з Донецької, Луганської області, АР Крим;
-діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- діти-інваліди;
- діти з багатодітних родин;
- діти з малозабезпечених родин.
На початку навчального року спільно з класними керівниками формуються соціальні паспорти класів, соцівальний паспорт школи, банк даних сімей пільгових категорій, проводяться обстеження житлово-побутових умов проживання сімей пільгових категорій. Здійснюється моніторинг залучення дітей пільгових категорій до позашкільної та позакласної роботи.
Проводяться індивідуальні консультації для дітей, батьків та вчителів із питань захисту прав і свобод учнів.
Посадові обов'язки соціального педагога
Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань; Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.
Прогнозує:1 Посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи. 2. Результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.
Надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу:- дитячим, молодіжним об'єднанням;- дітям, підліткам, які потребують піклуваннячи знаходяться у складних життєвих обставинах;- учням;- батькам;- учителям.
Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо).
Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя.
Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі.
Здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей.
Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.
Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків.
Формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.
Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі.
Бере участь у роботі педагогічної ради школи,нарадах, які проводяться адміністрацією школи.
Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти.
Персональний сайт wym-1584555176266
ГРАФІК РОБОТИ соціального педагога Глухівської ЗОШ І-ІІІст. №6
Дні тижня | Години роботи/ обідня перерва з 12.00-13.00 | |
ПОНЕДІЛОК | 08.00 | 17.00 |
ВІВТОРОК | 08.00 | 17.00 |
СЕРЕДА | 08.00 | 17.00 |
ЧЕТВЕР | 08.00 | 17.00 |
ПЯТНИЦЯ | 08.00 | 17.00 |
ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ соціального педагога Глухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №6
Час проведення | Вид роботи | |
Вівторок | 13.00. – 16.30 | Індивідуальні та групові консультації з особистих питань учнів, батьків, педпрацівників (попередній запис) |
Четвер | 13.00. – 16.30 | Індивідуальні та групові консультації з особистих питань учнів, батьків, педпрацівників (попередній запис) |
Коментарi