/Files/images/P3071165_новый размер.JPG Соціальний педагог ЗОШ №6

Козловська Тетяна Володимирівна

Рік народження: 15 жовтня 1981 рік

Стаж безпосередньої роботи: 16 років

Навчальний заклад, який закінчила: Глухівський державний педагогічний Університет, 18 червня 2004 рік (Філологічний факультет), ГДНПУ ім. О. Довженка, 04.червня, 2015 рік (Факультет педагогіки і психології.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії.

Нагороди, відзнаки , грамоти: Грамота за зайняте І місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «Виховай особистість» у номінації «Організатор позакласної роботи загальноосвітнього навчального закладу»; Подяка Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Грамота Відділу освіти за сумлінну працю, впровадження сучасних методів навчання /наказ відділу освіти №209 від 7.04.2011/; Грамота відділу освіти Глухівської міської ради Сумської області, за сумлінне виконання посадових обов'язків, творчий підхід до вирішення питань навчання та виховання підростаючого покоління. Наказ № 173 К/з від 21.04.25 відділу освіти; Грамота Глухівської міської ради за сумлінну працю, професійну майстерність, вагомий особистий внесок у справу виховання підростаючого покоління, 2016 р., Грамота Департаменту освіти і науки Сумської області державної адміністрації за активну роботу щодо популяризації та пропаганди здорового способу життя, запобігання негативним проявам серед учнівської молоді. Суми-2017 р., наказ № 296- ОД, від 10.05.2017.

Місце роботи: Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6

Термін роботи в освітньому закладі: 9 років

Проблема над якою працюю: Профілактика та подолання кризових ситуацій в освітньому середовищі

Мета - формувати систему ціннісних орієнтацій, світосприймання, почуття захищеності і перспектив розвитку особистості .

Робота соціального педагога в закладі спрямована на захист прав та свобод дітей. Особлива увага приділяється роботі з учнями із сімей пільгових категорій, дітям які виховуються в сім’ях, що перебувають у складних життєвих обставинах та роботі з дітьми схильними до правопорушень.

У своїй роботі соціальний педагог керується Конституцією України, Законами України, нормативними документами з питань захисту прав і свобод дитини, Конвенцією з прав дитини, Етичним кодексом та іншими відповідними нормативними документами.

Види роботи соціального педагога в школі:

-діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

- соціально-перетворювальна робота;

- профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громадськістю.

У школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

-діти-сироти;

- діти, позбавлені батьківського піклування;

- внутрішні мігранти з Донецької, Луганської області, АР Крим;

-діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- діти-інваліди;

- діти з багатодітних родин;

- діти з малозабезпечених родин.

На початку навчального року спільно з класними керівниками формуються соціальні паспорти класів, соцівальний паспорт школи, банк даних сімей пільгових категорій, проводяться обстеження житлово-побутових умов проживання сімей пільгових категорій. Здійснюється моніторинг залучення дітей пільгових категорій до позашкільної та позакласної роботи.

Проводяться індивідуальні консультації для дітей, батьків та вчителів із питань захисту прав і свобод учнів.

Посадові обов'язки соціального педагога

Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань; Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.

Прогнозує:1 Посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи. 2. Результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.

Надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу:- дитячим, молодіжним об'єднанням;- дітям, підліткам, які потребують піклуваннячи знаходяться у складних життєвих обставинах;- учням;- батькам;- учителям.

Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо).

Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя.

Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі.

Здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей.

Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.

Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків.

Формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі.

Бере участь у роботі педагогічної ради школи,нарадах, які проводяться адміністрацією школи.

Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти.

Персональний сайт wym-1584555176266

ГРАФІК РОБОТИ соціального педагога Глухівської ЗОШ І-ІІІст. №6

Дні тижняГодини роботи/ обідня перерва з 12.00-13.00
ПОНЕДІЛОК08.0017.00
ВІВТОРОК08.0017.00
СЕРЕДА08.0017.00
ЧЕТВЕР08.0017.00
ПЯТНИЦЯ08.0017.00

ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ соціального педагога Глухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №6

Час проведенняВид роботи
Вівторок13.00. – 16.30Індивідуальні та групові консультації з особистих питань учнів, батьків, педпрацівників (попередній запис)
Четвер13.00. – 16.30Індивідуальні та групові консультації з особистих питань учнів, батьків, педпрацівників (попередній запис)
Кiлькiсть переглядiв: 5154

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.