Наукова і практична робота в STEM-форматі
Наукова і практична робота в STEM-форматі
На уроках біології учні не є пасивними спостерігачами, а – є активними пошуковцями, творцями нового, тому вони краще запам’ятовують те що «відкрито» та «зроблено» ними самими. Елементи STEM-технологій дають можливості, які дозволяють учням бути більш активними, зацікавленими у власній освіті.
Так, при вивченні теми «Кільчасті черви: будова, спосіб життя, різноманітність, роль у природі, значення в житті людини» учні 7-х класів мали можливість дослідити реакцію дощового черв’яка на дотик та на хімічні речовини, особливості руху представників кільчастих червів.
Сіліонов Артем (учень 7-В) підселив черв’яків до компостної ями, а також ознайомив однокласників із значенням дощових черв’яків у природі.
Учитель біології Н.В. Пилипенко
Коментарi