Нові педагогічні підходи в STEAM освіті

На сьогоднішній день актуальними є питання впровадження робототехніки в навчальний процес та матеріально-технічної бази: які комп’ютерні плати використовувати, яке програмне забезпечення обрати, як популяризувати цей напрямок, як підготувати вчителів до впровадження освітньої робототехніки. Ці та інші питання були розглянуті під час міжнародної конференції «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті», організована в рамках міжнародного проекту MoPED: «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання», яка відбулася 26-27 вересня на базі Київського університету імені Бориса Грінченка.

Досвідом впровадження дослідницького STEM-навчання ділилися викладачі Київського університету ім.Бориса Грінченка, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, університету Твене (Нідерланди), університету прикладних наук Рур Вест (Німеччина), гірничо-металургійної академії ім.Станіслава Сташиця (Польща).


Галерея "Нові педагогічні підходи в STEAM освіті"

Учитель фізики Ірина Хоруженко та учитель інформатики Глухівської ЗОШ №6 Ольга Муковоз відвідали майстер-клас «Застосування ігрових сценаріїв у навчальних робото технічних моделях на базі MiniRobo. Основи робототехніки» проведений викладачами Одеського національного політехнічного університету, створили свого робота та випробували його можливості. Заняття пройшло в сучасній комп'ютерній лабораторії з повною мультимедійною апаратурою, наборами конструкторів.

Кiлькiсть переглядiв: 117

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.