Адаптація учнів 5-х класів до навчання в середній школі
15 січня відбувся психолого-педагогічнй консиліум « Адаптація учнів 5-х класів до навчання в середній школі»
Подоланню труднощів періоду адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприяє цілеспрямована координація дій учасників навчально-виховного процесу. Психолого-педагогічний консиліум ефективна організаційна форма методичної роботи, яка допомагає педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5-го класу, психологічні особливості 10-11-річних школярів, проаналізувати проблеми, з якими учні стикаються в адаптаційний період, виробити шляхи їх подолання.
Мета консиліуму : Обговорення основних проблем, які виникли в процесі адаптації учнів 5-их класів; визначення напрямків спільних дій адміністрації школи, вчителів та психологічної служби з метою успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.
Завдання:
1. Виявлення характеру і причин виникнення труднощів в процесі адаптації учнів 5-го класу.
2. Розробка конструктивних методів та прийомів для вирішення проблем адаптації.
3. Висвітлення проблем самооцінки, мотивації, особистісних пізнавальних та інших інтересів, емоційного настрою учнів 5-го класу.
4. Формування спільної роботи педагогічного колективу в період адаптації 5-го класу.
Коментарi